19 nov 2009

Här sitter jag och äter SVENSKT godis, supergott =D Mamma och pappa passa på att ge Therese ett paket med lite saker till mig nu när hon va hemma i Sverige och hälsade på. Fick allt igår, kläder, godis, chokladkalendrar, hundgodis och julstrumpor. Sen fick jag även två böcker om Take That igår, det var som värsta julafton =D 

 

Vi blev klara jättetidigt idag, 1-2 timmar tidigare än vi brukar, så jag o Philip passa på att skriva ut nya mat- och medicinlistor, de gamla var det skrivet överallt på för att de var så ouppdaterade. Nu sitter jag i soffan och har en sovande hund på varje sida om mig, jättemysigt! Funderar även på att göra något med Edward idag på siestan.

 

Förresten det har regnat idag!!! Det har inte kommit jättemycket vatten så det är skönt, jag kan fortfarande använda skor. Dina skor passa jättebra Maria, tack! Det ska bli intressant att se om det kommer komma ett ösregn som varar några dagar eller om det bara är några skvättar som tittar förbi.

 

Jag tänkte inte skriva så mycket mer idag utan istället lägga upp lite bilder, nu när jag har fått min sladd till mobilen =) De är dock inte lika fina som de bilderna som Fredrik tog här nere, har ni inte sett dom så får ni gå in på sos hemsida och kolla på dom (www.sos-animals.se) speciellt dom på Mustard, Oscar och Tom, Underbara!

 


Zac som åkte till England hittade mina gummistövlar


Vi diskuterar hur vi ska placera boxarna i bilen som skulle köra hundarna till England.


Gill kom och visade hur allt skulle se ut.


Dexter och Naomi åkte till England


Rufus åkte också till England


När Nina, Maria och Fredrik va här så åt vi på en restaurang som hette Mariachi, precis som Emma egentligen heter (häst som jag tar hand om i sverige). Hur har hon det på nya stället josse?


Tacokväll på sos


Bay - saknad


Doggy


Heather i sin tratt


Eddie-Edward när han bodde i min lägenhet.


Peggy hittade minsta möjliga korgen att ligga i.


sasha när hon precis hade skadat benet, ser ut som om hon har varit med om en bilolycka.


Xavi och Ella leker.


snygge-Edward nere vid floden.


Vovvar vilar upp sig efter kastrationen.


Boone har bott i vår lägenhet sedan han kastrerades, precis som peggy så gillar han också att ligga trångt.

Jag har märkt att jag inte har haft så många bra bilder på gamla godingar, så jag får ge mig ut och fota dom närmaste dagarna.

Hoppas ni gillade bilderna!


Kommentarer
Postat av: Lisette

Vem är den söta lilla Xavi?

2009-11-19 @ 18:28:57
URL: http://www.liisette.wordpress.com
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Så roligt att se lite nya foto. Så stora Edward o Xavi blivit. Hoppas att godiset smakade bra

2009-11-19 @ 23:09:00
Postat av: Jeanette

vad härligt med lite uppdate bilder!

Men jag håller med, ut och fota dom gamla godingarna också och gärna Belle! ;) Otroligt härligt att dexter och naomi äntligen fick åka, två underbart härliga hundar.



Om du kommer ihåg får du jättegärna hälsa alla dog walkers från mig också!

2009-11-19 @ 23:25:29
URL: http://honnettan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Klart vi gillar bilderna Anna!

Men man blir ju girig, VILL SE MEEER!

Underbart med paket från Sverige, det behöver inte va mkt men det betyder så otroligt mkt å minsta lilla godispåse är guldtackor värd!

Följer din blogg slaviskt och vill såklart se mer av Betty!

Hur går det för henne? Utvecklas hon?

Louise å Munch kommer ju snart hem så dom frågar jag inget om.

Ge dom + Tony och Therese stora kramar från mej.

Å "keep up the good spirit", Du gör en otroligt skillnad Anna å är värd den största kramen!

// Pernilla

2009-11-20 @ 07:18:01
Postat av: Jossan

Hej min vän! Emma har det jättebra på det nya stället, hon delar hage med ett annat gammalt sto och dom har kul tillsammans! Jättefin miljö för henne att vara i nu :-) Hon är knackig men samtidigt så tycker hon det är så kul att bli riden! Vad har du för adress? Puss Jossan

2009-11-20 @ 14:03:04
Postat av: Emmasj

Härligt med bilder! Me like!



VIssa vovvar är helt nya för mig, medans andra e så bekanta. Det e dock UNDERBART att Rufus och Krokodilen fått hem i England, det var på tiden!!



Ut o fota långliggarna, jag efterlyser ju som alltid bilder på mina favvisar(sarah, toya, spud, "syskonen bus", men även Vilda, Emma o glenda vore kul att se bilder på :) )



Jag, liksom Pernilla följer bloggen slaviskt o tittar in flera ggr om dagen i väntan på ngt nytt :)



NI gör underverk där nere!

2009-11-20 @ 15:08:15
Postat av: Ella von Eyben

Härligt att se båda mina bebisar leka (Ella och Xav)

2009-12-10 @ 21:00:50
Postat av: Ella von Eyben

Lisette Xavis är min! haha

2009-12-10 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0