Nu är det nära!

I lördags började det att kännas lite konstigt att jag ska resa o va borta så länge. Var på middag hos farmor o såg fotbollen. Jag fick ett jättefint armband av henne som hon använde när hon var i min ålder, jag tänker på azterkerna n'r jag ser det =P
 Efter farmor bar det av till Emelie på förfest där även Cecce, Robert, Henrik o Charlie medverkade. Det var trevligt med bra musik när jag fick tag i fjärrkontrollen ;P utestället blev kb där vi mötte upp med Sära o co. Har aldrig riktigt gillat kb, men i lördags va det satans bra musik ofta så det blev en del skakande på rumpan. Men sen kom allt det tråkiga, säga " hejdå, vi ses nästa år!" till alla. Tur att internet finns, det blir ju en liten tröst o snacka här :)

Har en del kvar att fixa till resan. Ikväll blir det att städa undan efter mig i hela huset typ, wihoo!
Sen blir det ut att handla lite saker o packa, vilket nog kommer ta längre tid än va det låter, det är ju så jäkla tråkigt.
Fick iaf fixat en sak idag, mitt hår! Maria var här o fixade det på mig idag, blev superfint :D så jäkla skönt med mörkt hår igen..

Nu måste jag röra mig!
Ha d gutt så länge.
Puss


Kommentarer
Postat av: ida

lycka till!

2009-10-17 @ 10:27:39
URL: http://uggleansikte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0