9 nov 2009

Just nu står jag och försöker steka pannkakor. Det går inte helt bra så jag tror snarare att det blir pannkaksröra, men så länge det smakar som det ska så är jag nöjd. Är ledig idag, det är därför jag har tid/ork med denna lyx.

 

Igår bad jag Erika ge medicinen på morgonen så att jag kunde gå med Sheeba gruppen, de brukar va mysiga att gå med och en trevlig start på morgonen, tyvärr så blev det helt tvärt om igår.

Nästan direkt efter att jag hade släppt Sheeba och Bernard så blev det fult ös på dom, jag trodde att de lekte, Dylan blev också helt till sig och jag kunde inte hålla honom. Då ser jag hur det är fyra hundar som springer i rad. Jag blev så jäkla rädd, dessa hundar går först för att det inte ska vara någon annan hund ute på berget, för får dom tag i den så är det inte säkert att den klara sig. Detta var grannens hund som hade slitit sig. De fick tag i den och det var ingen vacker syn, men jag skrek som om jag var besatt av djävulen och tillslut släppte dom. Jag fick ner hunden till Sos och fick kollat igenom den, helt mirakulöst så hade den inte fått en skråma. Ägarna kom och hämtade hunden senare på dagen, men idioten till ägare kände knappt igen sin hund och fick fråga sin pappa om det var rätt. Att ha hund i Sverige och att ha hund i Spanien är verkligen två skilda saker.

 

Nu är min pannkaksröra klar så nu hade jag tänkt äta.

Ha det super!

 


Kommentarer
Postat av: emmasj

Busgruppen:) Dessa blev ju alltid tagna sist på dagen innan, var nog så för några år, men nu slipper man ju oroa sig att inte alla kommit in i sin kennel etc.



Gruppen krymper dock radikalt.



Saknar allt där nere sååå mkt o är så avis på dig o alla andra som har chansen att vara där nere.

2009-11-10 @ 09:25:19
Postat av: maria l

Älskade B! Han måste få byta kennel snart! Massor av kramar till er alla!!!

2009-11-11 @ 12:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0