29 okt 2009

Igår försökte jag skriva ett inlägg två gånger, men eftersom Philips data är störd så kunde jag inte publicera det, ssuperstörigt när man lagt ner tid på att skriva två hela inlägg. Men idag har jag min egen data så nu ska det nog inte vara något problem.

Idag har jag haft ledig dag, det känns som om jag har varit ledig mycket längre än en dag eftersom jag redan igår åkte iväg och åt på restaurang.
  Några sos medarbetare från Sverige är här på besök så vi (jag o Philip som också har varit ledig) passade på att umgås lite med dom. Sen sov vi över i deras lägenhet och i morse tog jag min första dusch sedan jag kom hit, helt underbart. Vi är flitiga användare äv våtservetter annars, så vi inte ska slösa med vattnet, det är så dyrt och hundarna är i mer behov av det än vad vi människor är.
  Morgonen spenderade vi Coín som ligger en bit utanför fuengirola, hämtade vatten och medicin till hundarna där ifrån och sedan åkte vi till Miramar för att äta goda baguetter och shoppa lite. Det blev en nya jacka, jag har ingen jacka med mig och det börjar bli lite kallt nu på kvällarna. Sen köpte jag ett par shorts, jag fick lite för många kilos övervikt när jag skulle ner så jag fick plocka bort en massa och var då så smart så jag tog bort alla mina vanliga byxor.. Sen blev det även ett par fjärilsvingar som jag ska använda på Halloween.
 
Till sist en rolig nyhet; Edward är tillbaka =D o han mår superbra. Just nu ligger han i min säng o sover, vilket han nog ska få göra i några dagar tills det är säkert att placera ut honom i en kennel igen.

Dagens spanskord: Tillbaka - atrás

Puss & Kram på er!


(Edward)

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag drömde att jag var på sos inatt :D

2009-10-29 @ 20:59:46
URL: http://angelicato.bloggplatsen.se
Postat av: Jeanette

Åh, är det Nina och co som är nere? isf får du jättegärna hälsa från Jeanette att Rookie har det bra och trivs som fisken i vattnet :)

2009-10-29 @ 22:51:50
URL: http://honnettan.blogg.se/
Postat av: Cecce

Hej!

Förlåt för att jag varit sämst på att kommentera, men min dator har inte funkar på 5 dgr, så nu har jag lånat en annan ;)

Tänkte skriva ett mail till dig en dag, känner att jag inte kan skriva allt jag vill här :)

Puss o kram <3

2009-10-30 @ 16:19:36
Postat av: L@sse & Fantom

H'ola chica! ;-)



Hoppas allt bra!

Vi har nyss gått en lång promenad med Peter & Zenta, så då fick jag veta att du bloggar. Ska bli kul att följa dina äventyr...



Ha det bra!



H'asta luego!



/Lasse & Fantom

2009-11-01 @ 10:13:59
URL: http://zlowmotion.se
Postat av: tila

roligt med en blogg.. jag ska "snart" själv dit och har ju en miljon frågor oså. haha.

men hur många hundar finns där? :)

2009-11-28 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0